20 februari 2012

Lied van de week : week 8 - 2012

Ammunitia - ME





ME (Minco Eggersman, in dit geval bijgestaan door drie andere muzikanten) heeft een fraai vormgegeven nieuw album uit, Reservoirs, waarover later meer (gezien ik het review voor Indiestyle). Bij het nummer Ammunitia werd deze prachtige clip gemaakt, die naar mijn mening erg goed het beklemmende gevoel weergeeft van de watertoren waarin de plaat opgenomen werd (zonder verwarming zelfs!)

Je kan het album hier kopen.

Lyrics :

I've seen your shadows in my sleep
So dark
I've heard your cries out of the deep
By far
But tonight
I've been hunted in my dreams
Too fast
I've felt the pain of so it seems
At last
But tonight

Falling down from disaster
Dead of night sets me free

Ammunitia
Ammunitia

When I scream you hide away
Again
You're my symptom, I'm your cure
Nightmare
But tonight
You keep on aiming for my chest
For real
That's when it hits me once again
You steal
But tonight

Falling down from disaster
Dead of night sets me free

Ammunitia
Ammunitia
Ammunitia
Ammunitia

1 opmerking:

zapnimf zei

Chance dat er zoveel liedjes zijn of zo weinig weken. Het zou anders nogal schrapen worden.