Om deze blog nog beter te promoten, heb ik op Facebook een fanpagina aangemaakt. Voorlopig wil het nog niet echt lukken om ook in de rechterkolom hier een "Vind ik leuk"-knop te installeren, maar dat probleem hoop ik binnenkort opgelost te krijgen...
De fanpagina is trouwens een voorbereiding op wat ik moet realiseren voor VTVO : een Facebook- en Twitter-account, zodat onze leden bijblijven en zich vermenigvuldigen.
Posts tonen met het label internet. Alle posts tonen
Posts tonen met het label internet. Alle posts tonen
24 oktober 2011
De fanpagina
21 september 2011
Het eeuwige leven

Voor wie enige kennis heeft van het internet, is het geen geheim : wat ooit gepubliceerd werd op internet, krijg je er maar moeilijk af. Of nee, zeg maar : nooit meer. Zo gaat dat vaak : het duikt op in zoekmachines, circuleert en valt helemaal buiten je controle.
En als er dan iemand is die je bestookt met mails om te vragen een gepost bericht te verwijderen, heeft die geen andere keuze dan er vrede mee te nemen dat je dat doet, al zal het nog opduiken in zoekmachines (de link loopt dan dood), en wie weet waar nog allemaal... Zo gaat dat nu eenmaal. Al ga je op je kop staan ! Verder zeuren daarover is compleet nutteloos, zinloos.
Daarom is het belangrijk goed na te denken vooraleer je iets post : tekst, maar zeker ook foto's, filmpjes,... Je weet nooit waar en wanneer het nog eens opduikt...
Abonneren op:
Posts (Atom)