De Ongeletterde Wanhoop
Posts tonen met het label
petitie
.
Alle posts tonen
Posts tonen met het label
petitie
.
Alle posts tonen
05 december 2011
Oproep voor een petitie
Omdat beginnende bands het circuit van jeugdhuizen en kleine muziekcafés (zoals de
Video
en de
Kinky Star
en nog vele anderen in Gent) nodig hebben :
teken a.u.b. mee
deze
petitie !
Bedankt!
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)