Posts tonen met het label petitie. Alle posts tonen
Posts tonen met het label petitie. Alle posts tonen

05 december 2011

Oproep voor een petitie


Omdat beginnende bands het circuit van jeugdhuizen en kleine muziekcafés (zoals de Video en de Kinky Star en nog vele anderen in Gent) nodig hebben :

teken a.u.b. mee
deze petitie !

Bedankt!