02 januari 2012

Muzikale mailbox (8) : gratis downloads voor kerst en nieuwjaar !

In mijn mailbox kreeg ik volgende gratis downloads, die ik graag met jullie deel :

The Black Atlantic, over wie ik vroeger al blogde en die ik zag als voorprogramma voor Woven Hand, en wiens debuutalbum nog steeds gratis te downloaden valt (hier), maakte op tekst van een gedicht uit In de ban van de ring (meer bepaald uit hoofdstuk 6 van De twee torens) dit nummer :


Hun nieuwe EP, Darkling, I listen, wordt uitgebracht op 13 januari en kan je hier al bestellen.

Josh Haden, oprichter van Spain, deelt dan weer dit nummer op zijn Bandcamp :





Tot slot deelt Sigur Rós ook nog de slotsong van het prachtige live-album Inni, dat op de 7e plaats eindigde in mijn top 10 van beste albums van het voorbije jaar :

Lúppulagið (mp3)

Geen opmerkingen: