09 november 2011

Balmorhea

Vorig jaar was ik er niet bij, en ook dit jaar moest ik door omstandigheden het concert missen dat Balmorhea gaf in de Sint-Elisabethkerk in Gent. Van hun eerste concert daar, op 12 november 2010, maakten ze opnames en die bracht hun platenlabel, Western Vinyl, uit.
Vandaag ontving ik mijn exemplaar, en ik heb intussen al meerdere malen geluisterd. Ik kende hun plaat
Constellations al, maar nog werd ik van mijn sokken geblazen door de intensiteit van het concert dat ze in die prachtige kerk gaven (waar ik ook al andere artiesten aan het werk zag...).


Uit de plaat biedt de platenfirma het nummer
Untitled (mp3), zodat u alvast ermee kan kennismaken...
Je kan het album hier bestellen.





Truth



Clamor

1 opmerking:

Linn zei

Jammer dat je er ook dit jaar weer niet bij kon zijn want het was alweer de moeite. Het was de derde keer dat ik ze live zag en ik was opnieuw onder de indruk.

Je zal nog wel kansen krijgen om hen live aan het werk te zien. :-)