13 mei 2011

Lied van de week : week 19 - 2011

I love my harbour - Hundreds






Het begon allemaal met dit kaartje, toen ik bij Music Mania buitenkwam onlangs. Het zag er intrigerend uit en ik nam het mee naar huis. Ik vergat het helemaal, maar bij het opruimen kwam ik het opnieuw tegen en ik besloot naar de aangegeven website te surfen.





En ik raakte in de ban van de zacht knisperende electronica in de nummers, de verleidelijke stem en de raakvlakken met The Notwist en Lali Puna. En vooral dit nummer van Hundreds ging onder mijn huid gaan kruipen...


Je kan het debuutalbum Hundreds hier kopen.
Ik vond nergens de lyrics van dit nummer.

1 opmerking:

Sven zei

Deze avond (zondag 15 mei) spelen ze gratis ende voor niks in Café Video in Gent !
Had ik niet al andere plannen, ik ging er zelf zeker heen...