15 juli 2009

8tracks : Horse mix 1

I don't have a thing for horses... For many reasons. Still, a lot of songs feature horses. They are somehow inescapable.

Ik heb niets met paarden. Ik heb er, eerlijk gezegd, zelfs een beetje schrik van. En toch blijven paarden geregeld opduiken in mijn leven : in mijn werk (paardrijden voor kinderen met autisme), in mijn vriendenkring (verscheidene vriendinnen hebben of hadden een paard), en tegenwoordig ken ik zelfs iemand die in therapie met paarden vanalles heeft geleerd over zichzelf (en haar relatie met mij). Nee, ik heb écht niets met paarden.
Heel wat muzikanten blijkbaar wel, vandaar deze (eerste) mix. Morgen volgt een tweede (en dan heb ik nog enorm geschift in het aanbod van mooie nummers met paarden in).



Feed the horse - Fagget Fairys
Horse and I - Bat For Lashes
Black horse - Gastr Del Sol
White horse - Scott Matthew
Fast horse - Tori Amos
Fetal horses - John Vanderslice
Who's gonna ride your wild horses - U2
Horse - Dead Man Ray

Geen opmerkingen: