03 juli 2014

Lied van de week: week 27 - 2014

In mijn kop - Kloot Per W en de Beesten


Kloot Per W is een bezig mannetje. Sinds 2013 verschenen er maar liefst 9 releases: cassettes, LP’s, EP’s, single en samenwerkingen. Hij speelt onder meer mee bij Lavvi Ebbel, dat een verzamelaar uitbracht dit jaar en nu weer optreedt. Zelf ken ik hem vooral van The Employees (zij scoorden een hit met Pick it up) en De Lama's (met daarin ook Peter Slabbynck van Red Zebra). 

Deze single verscheen als digitale download bij Starman Records en kan je dus hier kopen.

Lyrics:

In mijn kop is het altijd druk
met Mickey Mouse en Donald Duck
en een oude eik en jij

In mijn kop is het leven druk
met bus en tram en trein en zus
en Koning Boudewijn en jij
in mij

In mijn kop is de weg slecht verlicht
in mijn kop wordt de weg er gezocht
geef ons wat wijn

In mijn kop is het altijd druk
met erwten, boontjes, witloof met hesp
en de kleuterklas en jij
in mij
 
In mijn kop is de weg slecht verlicht
in mijn kop wordt de weg er gezocht
geef ons wat wijn
In mijn kop is het leven druk
een gebroken haardfeest in een droom
een foto van mezelf en mij
in mij


In mijn kop is de weg slecht verlicht
in mijn kop wordt de weg er gezocht
in mijn kop is de weg niet verplicht
in mijn kop wordt de weg er gezocht
in mijn kop is de wet niet verplicht
in mijn kop

Geen opmerkingen: