15 juli 2010

Gentse Feesten 2010

Hét hoogtepunt voor een echte Gentenaar én cultuurliefhebber zijn toch elk jaar weer de Gentse Feesten. Net als de voorbije jaren maak ik alvast een voorselectie van wat er zoal te beleven valt en wat mij de moeite waard lijkt, maar dat is maar een fractie uit het volledige aanbod dat je hier kan terugvinden.


Dingen om zeker naar uit te kijken :

En verder zijn er nog een heleboel toneel- en cabaretvoorstellingen, rondleidingen, wandelingen, poppentheater, musea, markten,...

1 opmerking:

Sven zei

Een attente lezer wees mij ook nog op de DJ-set van de geweldige Stijn Kwanten in de Kinky Star op 19/7. Ik heb al wel vaker gehoord wat hij zoal draait (jammer genoeg zelf nog geen DJ-set meegemaakt, maar dat kan ik dan misschien rechtzetten...), en het is werkelijk aanstekelijke muziek !