18 augustus 2009

...en dat het me spijt !

Je hoeft hier geen bekentenis van mij te verwachten of enige andere vorm van spijtbetuiging, maar wel "promotie" voor een website die hoort bij een boek dat hoort bij een blogger die ik ooit eens toevallig (van blog naar blog doorklikkend vermoedelijk...) las en die nu tot mijn vaste kransje van frequent bezochte blogs behoort.


Ivo Victoria heeft een boek uit (of toch bijna) : Hoe ik nimmer de Ronde van Frankrijk voor min-twaalfjarigen won (en dat het me spijt). Het is aanleiding voor heel wat geinigs, waaronder dus ook En dat het me spijt. Je kan er je eigen bekentenis nalaten, en daarmee boeken winnen (en bosjes bloemen naar het schijnt...).
Je kan de eerste drie hoofdstukken trouwens gratis downloaden hier of -als u liever pdf heeft- hier (allemaal legaal en met toestemming en zelfs aanmoediging van de auteur zelf...). De eerste die het volledige boek bestelt, krijgt het trouwens gratis, maar ik vrees dat u wellicht al te laat bent...

Geen opmerkingen: