20 juni 2010

Lied van de week : week 24 - 2010

We no speak Americano - Yolanda Be Cool & Dcup


Mijn Facebook-vrienden die me lieten kennismaken met bop, swing en rock en de lindy hop zullen me nu misschien afknallen, maar dit nummer met een hoog jaren '30-gehalte lijkt me uiterst geschikt voor hun feestjes... Yolanda Be Cool & Dcup combineren een oud nummer met hedendaagse dance, en al zal ik het zeker geen hoogstaande muziek noemen : het heeft iets onweerstaanbaars !

Je kan dit nummer hier kopen.

Lyrics :

Comme te po`
Comme te po`

Comme te po` capì chi te vò bene
Si tu le parle ‘mmiezzo Americano?
Quando se fa lammor sotto `a luna
Come te vene `capa e di: “ I love you !?

“fa fa l’americano !
fa fa l’americano !
fa fa l’americano !
fa l’americano !
fa fa l’americano !
fa fa l’americano !

…whisky soda e rock ’n roll (x3)...

Geen opmerkingen: