04 juli 2014

Gratis download: Rosie Bans


Een tijd geleden kreeg ik een vraag om mijn in woonkamer te komen optreden. Dat gebeurt al eens, maar het was de eerste keer dat zo'n verzoek me vanover de zee kwam aanwaaien. De Britse Rosie Bans zocht op hele specifieke data dit voorjaar nog een plaatsje in of rond Gent om op te treden. Jammer genoeg paste dat niet (meer) in mijn drukke agenda. Misschien komt ze later dit jaar of volgend jaar naar mijn nieuwe huis (al zal ik daar eerst alles moeten installeren alvorens ik goed kan inschatten wat de huisconcertmogelijkheden daar zijn).
En kijk, deze artieste heeft een nieuwe EP uit (Be bold), die ze gratis weggeeft op haar website. Wie graag een fysiek exemplaar ontvangt, kan die voor amper 4 Britse ponden bestellen. Ook de vorige EP (Pictures) mag je gratis downloaden.

Geen opmerkingen: