17 juli 2013

Lied van de week: week 29 - 2013

Love me again - John Newman


Vorige week, op vakantie, hoorde ik overal waar we aan winkels passeerden of uit open ramen van voorbijrijdende auto's deze aanstekelijke single van John Newman. Ik wist niet goed wat het was, maar wel dat het veel gedraaid werd, ook op Studio Brussel, en dus zocht ik het bij thuiskomst op. En ik ben er weg van. Want intussen heb ik ook de videoclip gezien, en die ademt alle sfeer uit die ik me voorstel bij northern soul. Northern soul is een variant van soul die erg (Noord-)Engels is. Net als de soul in The Commitments hangt er een aura rond van troost voor arbeiders in arme industriesteden. En in de clip zijn de danspasjes, de kleren en het hele vrienden-onder-elkaar-uitgaansfeertje precies zoals ik me dat daar altijd bij had ingebeeld...
John Newman zong al eerder mee op twee nummers van Rudimental. Zijn debuutalbum zal verschijnen in oktober. Je kan het al bestellen hier.

Lyrics:

Know I’ve done wrong, left your heart torn
Is that what devils do?
Took you so long, where only fools gone
I shook the angel in you!
Now I’m rising from the crowd
Rising up to you!
Feel with all the strength I found
There's nothing I can’t do!

 

Chorus:
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?

 

It’s unforgivable,
I stole and burnt your soul
Is that what demons do, hey?
They rule the worst in me
Destroy everything,
They blame on angels like you, hey!
Now I’m rising from the crowd
Rising up to you!
Filled with all the strength I found
There's nothing I can’t do!

 

Chorus:
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
Uh, uh, uh, uh!
Oh, oh!

 

Told you once again,
Do this again, do this again, oh!
I told you once again,
Do this again, do this again, oh, oh!

 

Chorus:
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?
I need to know now, know now
Can you love me again?

Geen opmerkingen: