11 oktober 2009

Regenbui

Waterschade zoals elders gemeld na de onweersbuien van afgelopen woensdag heb ik gelukkig niet gehad, maar ik zat wel middenin een "alle-sluizen-open"-bui van jewelste toen ik naar de cursus webdesign fietste. Mijn rugzak, met daarin mijn agenda (ik kwam van het werk), mijn cursusmap en enkele boeken (waaronder het leesboek dat ik -omdat ik toch te vroeg zou zijn op de avondschool- nog even verder wou lezen), werd uiteraard net als ik helemaal doorweekt, en dat laat zich zien :


Hoe jammer ik het ook vind van mijn eigen boek over hechting (dat had al eens een beetje nattigheid doorgemaakt en draagt bovenaan daar de sporen van), het ergste was toch dat ook het leesboek, dat eigenlijk van de bibliotheek is, helemaal aangetast is (het is zelfs nog niet helemaal uitgedroogd, merkte ik vandaag...). Blij zullen ze daar allerminst zijn met mijn verhaal (maar dit lijkt mij toch wel echt overmacht) en wellicht zal ik het boek dus moeten overkopen. Gelukkig is het geen slecht boek waar ik dan eigenaar van word...

Geen opmerkingen: